Mamma till Minelle & Vicke

Semifinal idol 2013

Publicerad 2013-11-29 19:58:26 i ❤ Vardag,

Så fort Henke har nattat färdigt Minelle så ska vi mysa ner oss i soffan och kika på idol, lite gottgott till är ju ganska vanligt här hemma! :P 
 
Förstår inte alla som är så helvilda på att Kevin är kvar i idol, att han är så dåligt osv. 
Visst, han har fått tillgång till båda sina karriärer och jag kan tycka att det är fel att han bla. fick spela in sitt nummer fredagen innan bara för att han skulle spela fotboll fredagen efter. 
Men folket röstar ju fortfarande på honom, det är ju vi som röstar som håller honom kvar, inte han själv! 
Jag tycker han sjunger bra/helt okej men en poppigare låt kanske han ska välja för att utvecklas mer men det kan ju inte vi välja åt honom. 
 
Alla tycker olika och jag tycker Elin och Kevin ska stå i final, men det beror på att jag inte fastnat för Erik och jag tycker han är dålig.. Vi får se vem som åker ut ikväll och vilka som blir i final, det är ju vi svenska folket som bestämmer det! :) 
 
Nu har jag fått detta sagt, eller skrivit så nu släpper jag det och har en mysig fredagskväll till idol! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela