Mamma till Minelle & Vicke

Kommentarer

Postat av: ☆ Ereeka ☆

Publicerad 2013-05-22 00:03:11

Och jag saknar min också! :(
Bara på't igen! ;)

Svar: Haha ja, men nej! Jag både vill och inte vill. Skulle vilja satsa lite på jobbet och se om jag kanske kan få något fast och sen måste min sambo få ett jobb innan också annars kan det bli rätt tajt . :( men jag VILL! ;)
jennyjaakkola.blogg.se

Postat av: Ereeka

Publicerad 2013-05-22 21:56:32

Jag vill också, och med ekonomin vi har om typ ett år (när min sambo jobbar och jag fortfarande pluggar) kommer vi ha mycket mer än om jag tar föräldraledigt. Men då när jag sagt det skyller han på att han inte tror att jag kan klara av och plugga och ha en bebis samtidigt. Men det tror jag, så kanske! ;)

Svar: Ja två barn kanske är kämpigt samtidigt som man pluggar? men det är bra att du känner att du klarar det för det skulle aldrig jag gjort haha ;)
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela