Mamma till Minelle & Vicke

130522

Publicerad 2013-05-22 20:25:21 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

Halloj.
Sitter och kollar lite på hotellräddaren och mycket mer kommer inte hända ikväll. haha :) 
 
Minelle har haft en bra dag idag på dagis fick jag höra, de hade gått iväg till en lekpark och busat massor.
Hon var lite trött när de var påväg tillbaka och började skratta sådär "övertröttskratt" när en pojke hoppade i en vattenpöl. Alla barn som var med tyckte hon var så rolig så pojken fick hoppa vidare och alla skrattade med henne. Hon är en sån glädjespridare min lilla flicka.
Känns så skönt att veta att hon är så social och trivs ihop med de andra barnen på dagis, mycket därför jag inte vill byta dagis. Struntar i att vi har en bit, vill inte förflytta henne när hon trivs så bra där. 
 
Mycket bus lär hon sig varje dag, hon har börjat med samma bus som hennes kusin, stå på sin bil, pratar massa och låter som en tiger åt alla djur. 
Hon vet vart och vad näsa är, säger näsa och blir mer och mer duktig på att äta med skreden, ja det händer så mycket hos henne just nu det är så roligt! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela