Mamma till Minelle & Vicke

Nu kör vi...

Publicerad 2013-03-13 20:16:51 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

.. Jag har hittat ett mål inom träningen, ett BRA mål.

Det är nämligen såhär att den 23 Mars så körs det "Spin of hope" på många olika gym i Sverige, mitt mål är att jag ska vara med på det.. Jag Ska vara med och spinna i en timme och skänka varenda trampning till de barn som behöver min hjälp.
 
125 :-/ person kostar det, som självklart går direkt till Barncancerfonden, så är ni också sugna så kanske det finns just på erat gym också?!
 
Nu ska jag äta och invänta min förmodliga, hemska, sköna träningsvärk. Hoppas jag slipper springa i så många trappor imorgon haha!
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela