Mamma till Minelle & Vicke

1 ÅR

Publicerad 2013-03-11 09:43:57 i ❤ Minelle 9-12 Månader,

Hipp hipp hurra!
 
Idag är det inte en vanlig dag här hemma utan det är 1 år sen mitt liv började på riktigt, 1 år av glädje och kärlek. 
Jag kunde inte låta bli att smyga in och säga grattis till min prinsessa kl 2 inatt, hon fick ju ändå en flaska välling så då passa man ju på! :) 
 
Jag kan inte tänka mig ett liv utan mitt barn, mitt underbara barn som idag har varit hos oss i 1 år.
 
Grattis mammas skatt ♥
 

Kommentarer

Postat av: ☆ Ereeka ☆

Publicerad 2013-03-12 10:48:55

Grattis! :D

Svar: Tack :) / Minelle
jennyjaakkola.blogg.se

Postat av: Bekka

Publicerad 2013-04-14 13:51:09

Grattis :)
Liten blir stor, detta året har säkert gått lika fort för dig som för mig. Undrar vart tiden försvunnit :)

Svar: Tack säger hon ;) Ja den har gått otroligt fort :( Myste med en 4 dagars bebis idag, tänk att de har varit så små.. man minns inte ;)
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela