Mamma till Minelle & Vicke

130613

Publicerad 2013-06-13 09:54:08 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

Sitter i soffan och dricker lite kaffe och försöker komma igång en sånhär regning dag, tanken är att vi ska hinna städa av lite innan vi ska ner på stan och träffa flickorna! :) Får se hur långt jag hinner komma. 
 
Träningen har stått still i några dagar då det vart fullt upp med både det ena och det andra, sen så fungerar inte min tagg så ska ringa bort och se om jag kan få en ny.. 
 
Lite bilder sen sist :) 
 
Kusin Elly :) 
 
Mys med Emeli på min ballkong
 
Strandbesök
 
 
Godmorgon fresten och hoppas ni får en bra dag i ruskvädret ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela