Mamma till Minelle & Vicke

Titta, Daddaa

Publicerad 2013-01-09 11:41:04 i ❤ Minelle 6-9 månader,

Planen var att gå ut efter mellis, men samtidigt som jag bytte om så bryter Minelle ihop. 
Så hon får vila en stund till och nu sitter hon glatt och säger "titta" "dadada" och massa annat. Ja hon har börjat "pratat" jätte mycket, är så roligt att lyssna på henne. Häromdagen på ica så sa hon mamma, helt klart och tydligt, dock var det ju inte meningen utan jag tror det berodde på att hon hade fingret i munnen. 
Ja tror du verkligen själv att hon kommer säga mamma? Hon är ju pappas flicka. 
 

Nu väntar vi iallafall på lunch och sedan hoppas jag på att hinna med en promenad innan matlagning och jobb. Och längtar redan tills kvällens läsning, om jag inte är allt för trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela