Mamma till Minelle & Vicke

Jiipiii

Publicerad 2013-02-27 21:38:48 i ❤ Minelle 9-12 Månader,

Imorgon ska jag jobba mitt första pass sen jag kom hem från mitt besök på Karolinska, det ska bli så skönt att komma tillbaka till vardagen igen! 
 
Detta betyder alltså att ingen huvudvärk på heela dagen, jippiii och kan då äntligen börja jobba igen. :D
 
ne dax att krypa ner då det blir tidig uppstigning imorgon, godnatt på er så hörs vi säkert imorgon! :)
 
 
Mammas underbara skatt, du är alldeles perfekt och älskar att man får se mer och mer av din personlighet.
Love you my baby! <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Felicia [14år och rullstolsbunden]

Publicerad 2013-02-28 23:53:44

Sv; Hej !
Det va så lite så, kul att hjälpa till bara haha!
Tack så mycke, det betyder mycke när du säger så!
Jo det hoppas jag också, tyärr har dom inte fått fast honom/henne än. Men han/hon får nog vad hon/han förkänar någon dag(elak jag lät haha...).
Tack så mycke, hoppas du också mår bra & massa lycka till dig!
PS: Du är jätte vacker !

Svar: Du är inte elak utan den personen ska bara ha ondska i sitt liv, att en olycka händer och man stannar kvar är en sak men att smita och inte har samvete att kunna erkänna är en annan sak. urch blir så arg..
Tack du, du med.. och hoppas du en dag når dina mål, håller tummarna för dig!
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela