Mamma till Minelle & Vicke

Dålig dag.

Publicerad 2013-12-29 19:42:29 i ❤ Minelle 16-24 månader,

När dagen startar halv tio, fick sovmorgon av våran prinsessa, så är den inte bra iallafall inte idag. 
Allt går åt helskotta kan man säga och hormonerna med, vet inte hur många gånger jag bara velat sätta mig i ett hörn och gråta.. Allt för många gånger iallafall! 
 
Måste få iordning på våra rutiner hemma igen, men så svårt med julledigt från dagis och en dotter som får äta/sova lite hursomhelst på dagarna. Men hon behöver det så ibland måste man rubba sina rutiner, men så otroligt påfrestande för en själv. 
 
Idag har hon iallafall legat på normaltempratur och hostan har bara dykt upp ett par enstaka gånger under dagen, får man hoppas på bättringsvägar? Håller tummarna, då hon inte behöver den där dumma febern som varat i fyra dagar. 
 
Tur jag har min lilla underbara familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela