Mamma till Minelle & Vicke

År 2013

Publicerad 2013-12-31 10:39:17 i ❤ Minelle 16-24 månader,

Året började med att försöka pyssla ihop Henkes jobb med mitt jobb och vi gick om varandra väldigt mycket. 
Vilken tur att jag älskade mitt jobb eller ska jag säga mina jobb? Hade ju faktiskt två ;)
 
Minelle fyllde ett år och kalas på kalas blev det samtidigt som vi var mitt uppe i flytten, dock hade vi inte packat så mycket då vi inte ville ha kalas i massa flyttkartonger. 
 
Elly föddes i April och Saga i Juli.
Fick även en vikariat på 75% i sex månader i Vingåker som rullar på fortfarande, härligt! 
 
Midsommar spenderades mestadels med min familj och släkten från jämtland, så party blev det! 
Alla kusiner från min sida fick busa och Elsa tyckte Minelle hade långt och fint hår som hon kunde känna på lite ;) 
 Firade även Mamma Chatarina som fick en resa som vi sedan åkte på några månader senare. 
 
Vår resa hamnade i London och mycket shoppande och mys blev det och äntligen kunde jag "släppa" fram min mage som jag döljde fortfarande i Sverige. Japp, jag var gravid och ingen fick veta något fören i Oktober. 
 
Minelle fick även en ny kompis, Nova som föddes dagen innan jag fyllde år. 
 
Ja, inte hänt så mycket speciellt under året annars (säkert glömt något men vad gör det?) , jobbat, pysslat ihop dagis och vardagen. 
I December har jag dock varit sjukskriven och imorgon börjar jag på min graviditetspenning, saknar jobbet väldigt mycket men jag hoppas det finns plats för mig igen efter min mammaledighet :) 
 
Kram ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-01-01 14:12:49

Ja det var ju inte en allt för dum förtidig födelsedagspresent =) hehe <3

Svar: Nej gunej, den bästa av alla presenter :D <3
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela