Mamma till Minelle & Vicke

Försöka igen.

Publicerad 2013-08-07 20:29:04 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

Ja då ska jag försöka igen med detta bloggande, dock funderar jag på om det finns någon bra app att skriva ifrån. Nu har jag inte testat blogg appen på min android på länge så den kanske förbättrats? Kanske måste skaffa en ny blogg? ja ska spekulera lite i detta..
 
Idag vart en kort dag på jobbet, så när klockan vart halv 5 så tog Emeli över Minelle och jag satte mig i frisörstolen och fixade mitt hår riktigt höstigt. Bild kommer senare då jag inte visat sambon än ;) 
Nu ligger jag hemma i sängen och ska nog äta nå kvällsfika och seda nanna kudde, jobb vankas imorgon och sedan ledig fram till lördag morgon, skönt! :) 
 
 
Min fina prinsessa på vinön :) (lite suddig dock) 
 

Kommentarer

Postat av: Ereeka ☞ småbarnsliv och träning

Publicerad 2013-08-07 22:42:34

Jag har inte heller testat appen på länge, (iphone). Förut var den så konstig till iphone i alla fall, men vet inte hur det är nu :)

Svar: Okej, med iphonen funkade det relativt bra när jag hade iphone. nu kan jag inte lägga upp något med samsungen :/
jennyjaakkola.blogg.se

Postat av: jonna mamma till Wilja

Publicerad 2013-08-12 21:27:52

Jag kör med blogg appen :)

Svar: Jag kan inte lägga upp inlägget :S
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela