Mamma till Minelle & Vicke

Under renovering

Publicerad 2013-04-12 19:46:10 i ❤ Minelle 12-15 Månader,

 Bloggen är under renovering, så kommer nog bli lite rörigt här men kommer nog snart iordning igen. 
 
Äntligen har jag helg och jag har längtat, har varit en blandning på denna vecka så är skönt att kunna ta helg och låta veckan försvinna. :) 
 
Lilla prinsessan har fått en kusinvitamin, lilla Elly, och även en liten prins-kompis Melvin! 
 
Ne nu ska jag försöka plocka lite, men tröttheten har smugit på tidigare idag än vad den är välkommen så somnar nog på soffan haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela