Mamma till Minelle & Vicke

30/10-12

Publicerad 2012-10-30 19:40:42 i

Dagen blev jobbigare än tänkt, började vid lunchen då Minelle satte mat i halsen och fick inte upp det! 😪 Försökte med att slå på ryggen (sådär som man ska) men funka inte.. Så när hon började bli blå i ansiktet sån stoppa jag ner fingret och försökte få upp maten. Lyckades och satte mig på golvet och grät av rädsla. Minelle var rädd och grät men sluta snabbt mesans jag försökte få tag i Henke men han svarade inte. Ringde då Eva för behövde prata med någon, hon tyckte jag skulle ringa 112 (då jag tror jag rev henne när jag stoppa ner fingret) sagt som gjort , de rådde mig att gå till akuten så då gjorde jag det. Väl där charmade minelle sjuksköterskorna och de titta på henne och konstatera att allt såg bra ut :) och prata även med mig om att jag gjorde precis rätt och att det inte var någon fara med min dotter. Guldvärt men förstående och bra sjuksköterskor, såna finns det inte gott om.. :-/
Gråten hänger fortfarande i luften men börjar lägga sig. Tänk om jag hade förlorat det bästa jag har?? :'( jag älskar min dotter mer än allt och idag fick jag känna den där känslan som verkligen bevisar att man inte kan leva utan denna lilla krabat!

Annars har jag packat och fixat och massa bus med min dotter! :-) imorgon beger vi oss uppåt, yejjj!! :D

Kommentarer

Postat av: julia åstrand svensson

Publicerad 2012-10-30 22:08:20

åååh lilla gumman... hoppas ni mår bra! saknar er :) <3

Svar: Jadå hon mår bra =) bara läskigt när det väl hände. :( <3
jennyjaakkola.blogg.se

Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥

Publicerad 2012-10-31 13:54:38

Usch, vad hemskt!!
Och vad livet skulle kunna förändras fort :(

Svar: Ja , det är läskigt :/ och nu går hon på pencilin och undra hur man ska kunna ge det? den där sprutan man får med så sätter hon ju i halsen så hon knappt kan andas :S suck.. :(
jennyjaakkola.blogg.se

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Publicerad 2012-11-08 12:45:20

obehagligt :(

Jag har startat en bloppis med inriktning barnkläder och barntillbehör, men även lite annat kommer upp till försäljning :) Jag ska nämligen flytta vid årsskiftet och det är onödigt att släpa med sig kläderna lillan växt ur som hon inte längre kan ha o.s.v. Kika gärna in och se om något faller dig i smaken!

http://barnbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela