Mamma till Minelle & Vicke

Strålande väder!

Publicerad 2012-05-28 21:07:32 i ❤ Minelle 0-2 månader,

Nu var det ett tag sen jag blogga, så ska berätta lite vad som hänt!

I Fredags blev det en tur till Ikea med Emeli och Madicken, shoppade lite Men inte så mycket! :) på kvällen grillades det med Hannah Adam och Henke på djulö. Träffade Emeli och ewe en stund med. :)

Lördags så tog vi det lugnt på dagen sen vart det party med mina brudar hos grannen och sedan Statt :) men gick hem tidigt då jag hade sjukt ont i bena och mitt bäckene :/

Annars har jag inte gjort så mycket mer, firade morsdag ute hos henkes mamma men minelle och Henke ville inte köpa present till mig :( tur jag fick en blomma av svärmor :)

Ne ska sova nu, babymassage imorgon :) hoppas både jag och Minelle är pigga!
Kram på er <3
P.s följ mig på instagram : Jaakkola

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela