Mamma till Minelle & Vicke

Flytta på dig

Publicerad 2012-05-30 22:10:07 i ❤ Minelle 0-2 månader,

Hejhej.

Babymassagen gick bra igår, Minelle var jätte intresserad av en liten pojken och hans mamma låg och skratta och titta på dem hela tiden :) Efteråt somnade hon gott en stund ivagnen men vaknade när jag skulle bära upp henne för besök hos Emeli.
Kollade på när Emeli packade upp, så mysig lägenhet hon skaffat sig. :)

Har även idag varit på babymassage och denna gång somna hon nästan i slutet av massagen så klädde på henne och satte henne i bilstolen. (tog bilen då jag tänkt åka och besöka i strångsjö, men blev inte så) så vi var hemma och myste i stället.
Nu har jag nyss duchat men fryser fortfarande så ska krypa ner för imorgon ska vi leka med tant Emeli :D


(Minelle 10 veckor, 9 Maj 2012)


Kramkram

Kommentarer

Postat av: Susan- Mamma till Isaac i England

Publicerad 2012-06-03 12:47:40

åhh vad söt hon är!

Svar: tack =)
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela