Mamma till Minelle & Vicke

2 dagar till BF!

Publicerad 2012-03-08 13:54:03 i ❤ Graviditeten,

Hejsan.
ne jag har inte varit och fött min lilla bebis än, har bara inte orkat blogga och inte haft något att blogga om så det har varit lite tomt här i 2 dagar.
Vad har jag gjort då? Ingenting, lite småpyssel hemma, lite fika osv. men inget annat speciellt.
Idag var jag även på stan och fika + kolla runt med Emeli, hittade denna som jag spanat in länge, men bara funnits i storlek 50 fanns nu 1 i storlek 56 så jag slog till på direkten.
Sen så jag även att dessa kommit in i butik, jag har beställt dem men ville egentligen ha i storlek 50, men beställde i storlek 56 då jag egentligen inte skulle få dem fören efter 27 mars, men kommer förmodligen imorgon. Så ska nog gå in och byta dessa, tror jag, ska prata med sambon först och se?! kanske känns lite onödigt då de inte användet strl. 50 så länge? hm, tåls att fundera på. Bebis kanske hinner komma innan jag byter. För isåfall byter jag nästa vecka.
ne nu ska jag plocka med disken och plocka undan det lilla som finns att plocka med, hehe.
Och INGEN snö har kommit, än! Weeiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela