Mamma till Minelle & Vicke

The lost valentine

Publicerad 2012-07-11 12:03:38 i ♥ Filmer, ❤ Minelle 3-6 månader.,

Bara för jag skrev att Minelle sover mindre på dagarna igår (tidsinlägg) så har hon sovit massor sen igår kväll.
Bara idag har hon sovit mer än vad hon varit vaken, stakare, men kanske behöver sömnen efter dessa varma klibbiga dagarna!!
 
Emeli kom upp till mig  strax efter 7 och vi åt frukost och kollade på
"The lost valentine"
otroligt bra och sorglig film, vi satt och grät ikapp jag och Emeli, fast Emeli grät mest.
(trycker ni på filmnamnet kommer ni till trailen)
 
Nu ska jag strax väcka denna sömtutan som ska kläs på och sen ska vi på vägning/mätning hos barnmorskan.
Kram så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela