Mamma till Minelle & Vicke

gränslös saknad

Publicerad 2012-07-25 08:27:25 i ❤ Minelle 3-6 månader.,

Här för någon dag sen så fick jag veta att en mamma miste sitt barn som precis fyllt 1 år.. jag kan inte sluta tänka på den här familjen, blir så ledsen. Jag känner inte denna familj men det gör lika ont ändå, jag kommer aldrig kunna förställa mig hur det känns men jag kan tänka mig att det är ett rent helvete.
 
För något så underbart och älskat som ett barn kan inte någon ge kärlek till en själv, att fått mysa och busat med sitt barn i ett års tid och sen tas det ifrån en, urch det hugger i hjärtat på mig av bara tanken på det,
sin bästa sin ögonsten.
 
Jag tänker på dig och din familj och sänder massa styrkerkramar och tankar till er ♥
 
En vacker dikt jag hitta på google!

Kommentarer

Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥

Publicerad 2012-07-30 13:12:13

Usch, det går inte föreställa sig! :(

Svar: nej det gör inte det :/ fick veta att de kan vara PSD :(
jennyjaakkola.blogg.se

Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥

Publicerad 2012-08-02 00:58:30

Svar; jaså, jag trodde bara att det kunde hända första månaderna :/

Svar: Det trodde jag med, men det är nog större risk de 3 första månaderna sen så minskar risken ganska mycket, men finns nog alltid nån procent kvar :( men inget man behöver gå och vara orolig för, händer nog bara 1 av miljonen eller nått.. :/
jennyjaakkola.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela