Mamma till Minelle & Vicke

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-29 09:02:35

Åh vilken kula!! Tänk att det är snart dax Jenny! Inte länge kvar nu! Spännande! Kram från oss i norr

Postat av: malin

Publicerad 2012-01-29 09:35:52

Åh vilken stor fin mage!! :)

Postat av: Jaccii 17år & gravid

Publicerad 2012-01-29 11:12:43

åå herregud vilken kula! Känner mig rätt så minimal när jag ser din, skiljer ju ändå bara en vecka ;o Men riktigt fin mage har du! :D



Svar; nej det ska inte vara skadligt för barnet, annars skulle inte läkaren skriva ut det till mig! Men det kan påverka barnets kortisonbildning (den kommer bli trött de första veckorna utanför magen) och kan göra att den kan titta ut lite tidigare, men inget skadligt! Känns jättedumt att ta så mycket tabletter under graviditeten men måste ju :(

Postat av: Alice

Publicerad 2012-01-31 10:01:10

Gud vilken tjockis mage :) Snart är det dags och vad jag kommer komma och klämma på den lille :)

Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

Publicerad 2012-02-20 12:50:27

oj vilken stor mage, hehe :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela