Mamma till Minelle & Vicke

Hope, Love, Hope

Publicerad 2012-01-30 07:25:54 i ❤ Vardag,

Godmorgon!
Sitter och väntar på mitt frukost sällskap och kollar runt på lite kläder, är så sugen på nytt, men inget nytt fören kroppen kommit tillbaka.
Gina tricot har fått in mycket snyggt och det kliar verkligen i fingrarna. Men får som sagt hoppas på att det finns kvar eller även nått mer nytt senare.
Dessa har jag fallit för, plus massa , då menar jag verkligen massa fina toppar. :)
Har även hittar träningskläder jag vill ha (inte på gina då) men som sagt, det får vänta tills magen är borta etc.
Nu ska jag sätta på mig varma myskläder och ta en kopp te innan mitt sällskap kommer, senare idag blir det föräldrargruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela