Mamma till Minelle & Vicke

♥ Dag 8 – Ett ögonblick

Publicerad 2012-02-25 18:25:32 i ♥ Lista,

Nya uppdateringen på Appen verkar fungera bra och verkar gå att kommentera + att nu kan man lägga in inläggen i de olika kategorierna man har och även se statistiken. Kanon!

Ett ögonblick, ja vad ska man skriva? Det stora ögonblicket som alla säger är så fantastiskt har inte hänt mig än, utan mellan 2-4 veckor kommer detta inträffa. Så tänkte berätta lite om mina förväntningar om att föda ett barn. :)
Jag tror, som många andra säger, att det kommer vara det häftigaste man upplevt (om det är en bra fölossning) jag vill att den ska gå fort och så smärtfritt som möjligt, men man kan ju alltid hoppas och drömma!
Antingen är jag den personen som får en kanonbra fölossning eller en helt okej eller inte så okej fölossning, men jag kommer ta den som den kommer.
Att få sen det fina som skapats i min mage, hålla om den och känna den här lilla människan har jag och Henke skapat och kommer föralltid vara vårat och ingen annans.
Vi kommer få något som ingen någonsin har fått av oss tidigare och jag är så glad att jag får dela denna upplevelse med den personen jag älskar mest av allt, som jag vill och kommer förhoppningsvis dela hela mitt liv med.
Detta ögonblick kommer alltid vara med mig och jag kommer vara stolt över det oavsett hur det kommer gå till väga.
Såå.. med andra ord, jag LÄNGTAR!!! bebis kom ut nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela