Mamma till Minelle & Vicke

♥ Dag 7 – Någon jag aldrig kommer glömma

Publicerad 2012-02-23 08:03:28 i ♥ Lista,

Jag kommer aldrig någonsin glömma min mamma, ja men det är ju självklart tänker ni då? Javisst är det, att en sån fin person kan man ju inte glömma! Men jag hade önskat att jag fått mer tid till att vara med henne, prata med henne, uppleva saker med henne. Hon försvann så fort från vårat liv, 17 år fick jag vara med henne varav nästan 3 år så mindes hon inte mig eller mina syskon, eller någon överhuvudtaget. Men ibland finns det orättvisa i ens liv som gör att man ibland inte klarar av att leva med det eftersom det inte finns något som kan bota en sån hemsk sjukdommar som denna.
Men jag är glad att hon har det bra däruppe bland änglarna och älskar henne så otroligt mycket att det gör ont. ♥


Idagens läge ser inte denna sten ut sådär, det står ett namn till på denna fina sten, min far! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela