Mamma till Minelle & Vicke

Prinsessan

Publicerad 2012-04-26 23:16:42 i ❤ Minelle 0-2 månader,

Min prinsessa ligger och sover och min älskling med, själv ligger jag och funderar och funderar...
Självklart funderar jag på samma sak som jag gjorde förut idag som står i förra inlägget, jag är så sugen på att komma bort härifrån att att det bara pirrar i kroppen.
Och om jag fick välja skulle min älskade vän Emeli få följa med och bo i samma stad! För jag kommer sakna henne enormt mycket.

Känner mig lite Depp just nu så ska lägga mig och krama om min älskling och känna kärleken och sova bort denna känsla!
Natti!

Kommentarer

Postat av: Nathalie - Mamma till Travis

Publicerad 2012-04-27 21:58:07

Vilken söt liten tjej ni fått. Och vilket fint namn :)



Hos oss kostar babysimmet 1050 för 8 gånger och varje gång är en halvtimme i vattnen. Ingår även ett par badbyxor i priset. Så farligt dyrt är det inte alltså. Om vi skulle åka och bada med honom en gång skulle de bli 100 kr för oss två, och då är man inte ensam heller. På babysimmet är det lugn och skönt och uppvärmd pool :) Kan verkligen rekomendera det! Miniålder är ju 3 månader, men jag är glad är Travis var lite äldre annars tror jag inte han hade uppskattat det på samma sätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela