Mamma till Minelle & Vicke

Mys och funderingsdag!

Publicerad 2012-04-26 15:21:33 i ❤ Minelle 0-2 månader,

God eftermiddag.
Trött mamma, trött bebis. Natten var hemsk, lillstumpan bara skrek och skrek och skrek, vet inte riktigt vad det är, hon äter dåligt med. :/
Men läste någon blogg häromdagen där det stod att bebisar går genom olika "faser" och då stod det bland annat att de kan sova och äta dåligt, men blir det inte bättre så ringer jag och rådfrågar på BVC eller 1177 eller vart man nu ska ringa?!
.
.
Många funderingar idag med, bland annat att jag skulle vilja flytta till hus eller iallafall flytta från denna stad. Långt bort för att komma från denna enormt tråkiga stad.
Får se när det blir, ska vi köpa hus så ska vi INTE köpa hus här iallafall, så är det bara!
Långt uppåt eller långt neråt blir det iallafall, beroende på vad det finns för jobb till mig och till Henke. :)
Tur att vi tänker likadant om den saken så blir inte så svårt att komma överens. hihi..
.
Ne nu ska jag damsuga av här snabbt innan mitt lilla charmtroll vaknar! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela