Mamma till Minelle & Vicke

Idolmys.

Publicerad 2011-10-28 23:33:06 i ❤ Magbilder,

Sitter här med en milkshake och läser de bloggar jag följer.
Har inte gjort så mycket idag, städat, lagat mat och kollat på idol med ida. :)
Henke har åkt till jobbet och jag ska nog snart lägga mig i sängen och titta på film eller nått på tv4 play.
Jag vill till jämtland och hälsa på alla där, var så längesen. Saknar er däruppe.. Ska försöka komma upp så snart som möjligt, men henke måste kunna ta ledigt. Sen nu är det ju jul och nyår också och då är det mycket som ska handlas och göras. Plus att vi flyttar. Så detta år lär jag inte ha tid att komma upp.
Ska nog vänta tills lillkusinen kommer så de kan busa med varandra ! :) Men det är ju iallafall ca 6 månader dit. :(
Aja. Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela