Mamma till Minelle & Vicke

Ny vecka, 26.

Publicerad 2011-11-28 22:13:27 i ❤ Graviditeten,

ja gått in i vecka 26 och allt rullar väl på som vanligt. Helgen (Lördag) bestodd av en tripp på julmarknaden här i katrineholm, förstod inte riktigt var marknaden var men det kanske kom igång mer på söndagen? Köpte ett par behövliga tjockare mamma leggins och även en kavel och en slickepott. Där var det lite tur att jag kom ihåg mina rabatter, fick båda för 62 :- Riktigt bra köp!! :-) Åkte en sväng till norrköping också och köpte lite julklappar. Vi såg att lager 157 kommit till norrköping så vi gick in där och kollade. Tycker personligen att det är mysigare och gå omkring på hälleforsnäs. I norrköping slet alla i kläderna, precis som det var rea och bara fanns 1 storlek på allt. Och alla skulle bara ha och ha och ha. riktigt stressigt att gå på den affären. Henke hittade lite behövligt och jag med. Bebis fick ett par strumpor och en boddie. Innan vi åkte hem så svängde vi förbi MIO för att kolla efter en tv-bänk. Hittade massa fint som jag blev så kär i. Men jag köpte inget då jag vill veta hur jag ska inreda lägenheten sen köpa det som är behövligt och de som får plats. :-) Kvällen fikade vi hos både H´s far och mor sen beck och sen däckade vi. Idag har vi fixat en del, var på stan och åt sen lunch som ble lite senare då vi träffade på en kompis och hennes söta tjej och stod och prata. Mycket trevligt! Nu har H åkt till jobbet och jag ska fixa lite innan jag kryper ner och läser lite bloggar och sedan sova. :-)

Kommentarer

Postat av: Susan med mini i magen- England

Publicerad 2011-11-30 23:21:13

Tack så hemskt mycket för information. Jag uppskattar det verkligen.



Jag har tid hos min bm på torsdag nästa vecka, och då ska jag minsann ta upp det. Det är ju nästan omöjligt att sova på en sida hela natten!



Hoppas allt är fint med dig och bebben,

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela