Mamma till Minelle & Vicke

Född i vecka 23.

Publicerad 2011-12-22 09:28:48 i ❤ Tips,

Hittade en blogg där en liten bebis som är född i vecka 23.. kämpar för sitt lilla liv. Tänk när jag var i v. 23 då hade jag inte ens någon mage, då kunde jag dölja den, kände knappt bebisens sparkar och nu sitter jag är i snart v.30 och är rädd att min bebis ska komma ut för tidigt. Inte för jag har något som tyder på det, men det kan ju hända pang på , som här för den här lilla bebisen. Man vet inte om den här söta lilla bebisen kommer överleva, utan de tar dag för dag, timme för timme, minut för minut... Nä så hemskt. Kämpakämpa lilla bebis säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela