Mamma till Minelle & Vicke

29 december 2011

Publicerad 2011-12-29 23:19:42 i ❤ Graviditeten,

ja, äntligen är snart detta år slut. Många, många bra saker har jag gjort och många val som jag inte ångrar ett dugg. Mer val kommer komma och jag har några val jag måste göra.. jag har gjort vad jag kan för att få det att bli bra, men får ingen respons så då lägger jag upp det på hyllan och gör nya val istället. Så enkelt är det egentligen inte, men nångång måste man göra svåra val. Detta år, 2012, ska jag tillbringa min tid med min blivande lilla familj, med mina syskon och nyblivna kusiner till mitt barn. Det låter som en dröm, men jag vet att motgångar kommer komma, men det är jag ju van vid, vid det här laget. Så kommer ta motgångarna med styrka så kommer allt gå bra. Sen vad resten av "världen" vill så är det upp till dom. Tänker inte kämpa för nått som inte kämpar tillbaka!

Kommentarer

Postat av: Emilia - 16 och blivande mamma.

Publicerad 2011-12-30 19:20:47

Sv: haha.. ja då får vi vara nyfikna tillsammans! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen hit! Jenny heter jag och är 22 år, sambo med världens bästa Henke och tillsammans har vi våra två underbara barn, Minelle 2 år och Vicke 5 månader. Vi har precis startat ett nytt kapitell i livet i den mysiga staden Landskrona, fyrtiosju mil hemifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela